جدول محتوا ها

آموزش رایگان طراحی سایت

کتاب 1984 اثر جورج اورول + نسخه فارسی و انگلیسی

جدول محتوا ها

یه چند وقت ی هست که کتاب 1984 رو شروع به خوندن کردم و از خوندنش لذت می برم. یکی از دلایلی که این مطلب رو توی سایت میذارم اینه که به شدت داستان این کتاب به اتفاقات اخیر ایران، و همچنین کشور های دیگه اشاره داره و به نظرم جورج اورول یک پیشگویی از آینده کرده. این کتابو حتما پیشنهاد میکنم. شما میتونین این کتاب رو آنلاین بخونین و همچنین اگه خواستین دانلود کنین. سعی کردم کتاب بدون سانسور و چاپ های اصلی رو به صورت پی دی اف بذارم. پس با من مسینا سلیمانی همراه باش.

کتاب 1984

خلاصه کتاب

وینستون اسمیت، یکی از اعضای وزارت حقیقت است. در همه جا عکس برادر بزرگ هست که با نگاه با جذبه‌اش خیره شده. وینستون دچار فراموشی درباره گذشته شده و نمیداند که ایا گذشته همانطور بوده که در کتاب ها نوشته شده است یا نه. آیا مردم در آزادی زندگی میکنن. شرایط در گذشته بهتر بوده یا نه؟‌ چیزی به ذهنش نمیاد و همه رو فراموش کرده…

اگه میخوای کسب و کارت رونق بگیره به این صفحه یه سر بزن: درخواست طراحی سایت

درباره کتاب 1984

ویژگی های کتاب:

  • نویسنده: جورج اورول
  • فرمت: pdf
  • حجم: 4,292 کیلوبایت (4.2مگابایت)
  • تعداد صفحات: 318 صفحه، دارای 3 بخش حدودا 100 صفحه‌ای
  • زبان‌ها: فارسی و انگلیسی
  • قیمت: رایگان
  • انتشارات: نیلوفر

این کتاب نوشته آقای جرج اورول هستش که در ژوئن ۱۹۴۹ منتشر شد. این کتاب با نگاهی بر آینده و پیشبینی آن نوشته شده. همانند کتاب دیگر اورول به نام قلعه حیوانات، این کتاب هم به سیاست های دیکتاتوری کشورها و استعمار و استحمار انسان ها و همچنین اختلاف زیاد طبقاتی بین پولدار ها و فقراست. شما این کتابو میتونین به صورت آنلاین از صفحه زیر بخونین.

این کتاب رو اقای صالح حسینی ترجمه کردند که بسیار روان نوشته شده. کسایی که زبان انگلیسی قوی ای دارن میتونن متن اصلی رو بخونن. لینک دانلود مستقیم رو براتون گذاشتم تا بتونین این کتابو بخونین و لذت ببرید.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

دانلود کتاب 1984 زبان اصلی(English book)

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

اگر شمام مثل من علاقمند به کتاب های زبان اصلی هستین میتونین pdf این کتاب رو از طریق لینک زیر دانلود کنین و بخونین. یکم سطح کتاب از نظر لغات بالاست. ولی اگه میخواین زبانتون هم قوی بشه، به زبان اصلی بخونین.

نظر من درباره این کتاب

این کتاب قطعا ارزش خوندن رو داره. الان که این مطلب رو در سایت میگذارم خیلی از متن های این کتاب رو درک کردم. چون در کشوری زندگی میکنیم که دیکتاتوری برادربزرگ بر اون چیره شده و مردم به دنبال آزادی هستن.  کتاب ۱۹۸۴ خیلی کتاب دارکیه که اگه با تمرکز بخونی و تصورش کنی یک فضای عحیبی تو ذهنت میسازه که خیلی جاها حتی در زندگی خودمون هم شاهدش هستیم. جرج اورول یکی از بهترین هاست در نویسندگی و با قوه تخیل خودش خیلی قشنگ برای خواننده داستان رو بع تصویر میکشه.

خطر اسپویل!!

یه سری عکس که از کتاب گرفتم که فک میکنم خیلی فکر پشتشه. این عکسارو اینجا میذارم ولی ممکنه اسپویل داستان باشه. پس اگه حتما میخوای بخونیش پیشنهاد میکنم این قسمتو توی کتاب ببینید.

پایان کلام

اگر از این مطلب خوشتون اومد حمایت کنید. لینک حمایت در منو قرار گرفته است. 

چنل من در تلگرام : @msinasoleimani

3.7 3 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش طراحی سایت وردپرس